Wat maakt Agency360 uniek vergeleken met andere beschikbare oplossingen op de markt?

Agency360 heeft de beste op online gebaseerde analyse tools op een uniek verkoop- marketingplatform. U heeft met slechts één keer inloggen toegang tot alles, en hoeft dus niet op meerdere systemen met verschillende gebruikersomgevingen in te loggen om rapporten voor uw klanten te maken.

Agency360 richt zich op alle soorten bureaus die zich met marketing, reclame, websites en media bezighouden. 

Agency360 is een intuïtieve en gebruiksvriendelijke tool, op maat gemaakt voor bureaus die zich met marketing, reclame, websites en media bezighouden. Voor het werken met deze tool is geen ervaring met vergelijkbare systemen nodig. Bij de eerste keer inloggen wordt u veilig door het systeem geleid.

En als u hulp nodig heeft, kun u altijd contact met onze support opnemen.

We bieden u een proefperiode van 14 dagen aan, geheel vrijblijvend en helemaal gratis.

U hoeft geen betaalgegevens op te geven en u wordt door het eenvoudige en korte instellingsproces geleid. Wij verkrijgen data live, waardoor u meteen aan de slag kunt – u moet alleen maar op 14 dagen gratis proberen klikken, dan kun u de resultaten voor uw klanten meteen bekijken.

Wat kost een Agency360 abonnement?

We hebben vier verschillende pakketten samengesteld: Freelancer, Agency, Agency Medium en Agency Premium, zodat u het abonnement kunt kiezen dat helemaal bij de behoeften van uw bureau aansluit. 

 

U kunt altijd uw abonnement wijzigen en een ander pakket krijgen. Dit is eenvoudig met slechts enkele klikken te regelen. De upgrade treedt meteen in werking, en als u een kleiner pakket kiest, wisselt u bij de volgende betaalperiode.

Bij Agency360 hebben we geen minimale abonnementsduur. U kunt een maandabonnement of jaarabonnement kiezen. Bij het laatstgenoemde abonnement krijgt u 25% korting. Beide abonnementen kunnen uiterlijk een dag vóór de dag waarop ze automatisch worden verlengd, worden opgezegd.

Welke kerncijfers tonen jullie onder adverteren?

We tonen in principe dezelfde campagnegegevens als die u kunt bekijken wanneer u inlogt op de campagnestatistiek van het afzonderlijke kanaal. We hebben de gegevens op een zeer overzichtelijke en gemakkelijk te begrijpen wijze opgesteld, waarbij u de weergave razendsnel, naar gelang de statistieken die u wilt bekijken, kunt aanpassen. U kunt de campagnegegevens uit de favoriete kanalen van uw klanten extraheren en een uniform rapport met betrekking tot alle platforms maken. 

Wat zijn Webleads B2B?

Webleads B2B betekent dat u een lijst krijgt van de bedrijven met een eigen ip-netwerk, die de websites van uw klanten hebben bezocht. 

Wanneer we een bezoek van een bedrijf hebben geverifieerd, kunt u in Webleads B2B de bezoekhistorie en de details van elk bezoek bekijken. We laten zien welke subpagina's het bedrijf heeft bezocht, de datum en duur van het bezoek en langs welk kanaal het bezoek is gegenereerd.

Uw verkooporganisatie krijgt hierdoor unieke kennis waarmee ze haar voordeel kan doen wanneer ze de bedrijven benadert.

Als het bedrijf geen eigen ip-netwerk heeft, kan het niet worden getraceerd en zal enkel het domein van de internetprovider van het betreffende bedrijf zichtbaar zijn.

Wanneer we niet kunnen zien welk bedrijf achter het bezoek zit, wordt het bezoek weggefilterd. Zo bent u ervan verzekerd dat we u enkel ‘warme’ leads tonen, waarmee uw klanten meteen contact kunnen opnemen.

Webleads B2B is een B2B-tool. We kunnen geen bezoek van particulieren identificeren.

We hebben een filteringsmogelijkheid gemaakt waarmee u zelf kiest welke bedrijven u aan uw klanten wilt tonen, gebaseerd op verschillende parameters. Het is ook mogelijk om in de weergave van de webleads van uw klanten te sorteren door actief de bijzonder interessante bedrijven te volgen en de minder relevante bedrijven te verbergen.

Welke voordelen heeft het rapportagesysteem van Agency360?

Met de rapportage-tool in Agency360 kunt u razendsnel een 360-graden-rapportage voor uw eindklanten op maat maken, aangepast met uw eigen naam, logo en kleuren.

Het is super gemakkelijk. Maak de klanten aan, maak verbinding met de verschillende marketingkanalen, maak de rapporten op maat en geef de klanten toegang tot de whitelabel-versie van het systeem.

Wat is webanalytics?

Webanalytics biedt inzicht in de bezoeken op de websites van uw klanten door de gegevens van Google Analytics op een intuïtieve en gemakkelijk te begrijpen wijze te interpreteren.

U kunt zien hoeveel gebruikers en bezoeken er zijn geweest, via welke kanalen de gebruikers op de website zijn gekomen, welke subpagina's ze hebben bezocht en welke zoekwoorden via de zoekmachines tot een bezoek hebben geleid.

Na het inloggen kiest u de periode die u wilt bekijken, en op de homepagina krijgt u de totale statistiek en de belangrijkste kerncijfers gepresenteerd. U kunt vervolgens op elk kanaal klikken en de bijbehorende specifieke informatie bekijken.

Grafieken en diagrammen maken het u gemakkelijk de ontwikkeling in de tijd te volgen en maken het u mogelijk de data eenvoudig en overzichtelijk aan uw klanten door te geven.

Om u de aanvragen te kunnen tonen, die u via uw website heeft ontvangen, moet ons Agency360-script, een kleine trackingcode, op de website worden geplaatst.

U kunt de aanvragen via de contactlinks op de website bekijken en daarmee getoond krijgen of de bezoekers converteren in de vorm van e-mails, telefoonoproepen of contactformulieren.

We tonen van welk kanaal de aanvraag afkomstig is, en u kunt daardoor bijvoorbeeld bekijken of uw Google Ads-zoekwoorden converteren, of dat een bezoek vanaf een bepaalde verwijzingspagina tot een aanvraag heeft geleid.

Als u contactlinks naar meerdere medewerkers heeft, kunt u zien wie de aanvraag heeft ontvangen.

Dere kan se henvendelser via kontaktlenker på nettstedet og dermed få synliggjort om de besøkende konverterer i form av e-postmeldinger, anrop eller kontaktskjemaer.

Vi viser hvilken kanal henvendelsene stammer fra, og derfor kan dere for eksempel se om Google Ads-søkeordene deres konverterer eller om et besøk fra en bestemt henvisningsside har medført en henvendelse.

Har dere kontaktlenker til flere av medarbeiderne, kan dere se hvem som mottar henvendelsen.

Ja, onze vier abonnementen bieden de mogelijkheid tien tot een onbeperkt aantal landpagina’s weer te geven, zodat u alle data kunt bekijken en al onze functies specifiek voor elke landpagina kunt gebruiken.

U kunt van de weergave van de ene landpagina naar de volgende klikken zonder opnieuw in te loggen.

Wat kan ik onder Sociale Media bekijken?

In het menu Sociale Media krijgt u inzicht in de wijze waarop bezoekers interageren op de pagina’s van het bedrijf op de sociale media en met de berichten hierop. U kunt de ontwikkeling van het aantal likes, opmerkingen, bereik van berichten en het delen volgen en de demografische samenstelling van de volgers van uw klanten bekijken.

U hoeft zich geen zorgen te maken, we kunnen noch willen toegang tot een privé-profiel hebben. Het profiel van de administrator/beheerder wordt uitsluitend gebruikt voor het goedkeuren van de integratie.

What is shown in the Agency360 SEO Rank menu?

SEO Rank is a shortcut to Google and Bing rankings for the keywords, with which your clients wish to be found.

Every other day, we search all your clients’ keywords. You then receive a clear and easy-to-read overview of these words’ rankings, i.e. how visible your client is when users search for your clients’ services. You can also add your clients’ competitors and see their rankings.

When you know the competitors’ rankings, you have a reliable basis on which to assess the need for Search Engine Optimization and ensure that the search engine always finds your client when a user searches for that client’s products.

You can track ranking over time to learn precisely whether SEO achieves the desired results.

What does your site audit contain?

Our site audit includes a full review of your client’s website. Armed with the audit, you can boost your client’s SEO rankings using an extensive guide to technical and content-related improvements.

Agency360 site analysis provides valuable insight into website performance on more than 50 parameters. For example, we measure website speed, mobile usability, duplicate content, headline tags, internal link building, page ranking and much more besides.

What do you include under backlinks?

Backlinks provides a full overview of all inbound links to your clients’ websites and an indication of the quality of the individual link. You can also see a list of missing and new links, and by which domains they were generated.

How do you comply with the EU’s General Data Protection Regulation?

We take the new personal data protection regulation very seriously. All personal data is safely stored, and we take all the necessary precautions to protect against accidental or illegal destruction of the data, lost or damaged data, unauthorized disclosure or misuse of the data, or any treatment of the data that is in contravention of legislation on the processing of personal data.

We collect your form data, if you use our form tracking feature, which enables the collection of all forms submitted via your clients´website. Typically, this would include the user’s name, address, phone number and message. Use of this feature is voluntary as it operates independently of the other functions in Agency360.

You can always delete each individual form under “Contacts”.